fredag 26. februar 2010

Skissedilla #48

Tenkte jeg skulle prøve meg med et bidrag til skissedilla denne uken, det er jo gøy å prøve seg i noen konkuranser iblant! Denne layouten er av lillebroren min på 12 år som bor i Finnmark (altså laaangt unna meg), og denne har jeg prøvd å lage litt "tøff" siden han er i den alderen ;) Det er første gangen jeg har prøvd meg på glimmermist, og  det hele tatt denne "stilen" (altså hvit bakgrunn og knæsje farger), og det tror jeg nok det vil bli mer av fremover! Det er morsomt med noe annet enn bare det beige og sarte!

Her har jeg brukt bazzill, bølgepapp,mønsterark fra Studio Calico, stjernestempel fra Studio Calico, thickers, StazOn JetBlack og litt diverse buttons/stæsj, Glimmermist "lily pad" og hvit maling.

1 kommentar:

  1. Kjempekul! Liker fargebruken og bølgepappen!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-