onsdag 24. februar 2010

Kalender for 2010 og litt interiør

Nå har jeg endelig blitt ferdig med kalenderen for 2010, som forøvrig er ganske inspirert av Tove sin kalender på Gode Minner her i Tønsberg. Kalenderen er to-sidig, altså Januar - Juni på den ene siden og resten av året på den andre siden. Jeg har prøvd å lage den i Shabby Chic stil, noe jeg føler at jeg fikk til ganske bra. Kalenderen passer hvertfall godt inn på kjøkkenet vårt, og da er jo målet i og for seg nådd.

Januar-Juni:
 
  
  
 

Juli-Desember:
 
  
  
  
  

Dette har jeg brukt:
Kalenderark fra papirdesign - Bazzill - Bølgepapp - "Vintage Photo" Distress Ink - "Creamy Brown" ColorBox - Diverse blomster kjøpt løst hos Gode Minner (roser, kirsebærblomster) - Prima blomster "Fiesta Flowers Coral Sea" - Charms - Diverse blonder - Blondebrikett fra Kid - Perleswirls fra Prima - Swirl fra Quickutz

Jeg har også dekorert et par kubbelys til å gå i samme stil som den første siden på kalenderen:

Sånn ble det på kjøkkenet:


1 kommentar:

  1. Så lekker kalenderen din ble Mia. Du har mange flotte detaljer og så inspirerende. Likte spesielt fotograferingen som viser de fine detaljene :-)
    Marina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-