tirsdag 23. februar 2010

Glede i heimen

Full av optimisme dro jeg ned på butikken i dag for å sjekke om pakken min fra papirloftet.no var kommet enda, og gjett om gleden ble stor da jeg så en 30x30 cm pakkeske med papirloftetteip på i hylla der nede! Altså, hvor mange andre på Skoppum er det som kan drive å shoppe på papirloftet.no da? Vel, jeg skal jo ikke ta for gitt at jeg er den eneste scrapperen her på Skoppum, men med tanke på antall innbyggere er ikke oddsene så høye for at det er så mange av oss her ;)

Vel hjemme ble pakken revet opp i hui og hast, og til min store glede sto de aller fleste varene til forventningene. Det er for det meste nyheter fra Prima, men også et par mønsterark fra 7 gypsies og noen alfabeter fra andre steder.


Jeg måtte jo selvfølgelig knipse litt bilder av godsakene også :)

 
  
  
  
  

 
  

Nå blir det masse scrapping fremover, men det første jeg skal gjøre er å få ferdig kalenderen for 2010 som skal henge på kjøkkenet. Det tror jeg blir veldig fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-