onsdag 24. august 2011

Prosjekter i det siste

Scrappingen har ligget lenge på hylla nå, har laget en layout de siste par månedene, men det ble vist med den ene. Forhåpentligvis kommer scrappelysten tilbake igjen etterhvert, for jeg har mange fine bilder som burde være i et album. Snart blir det enda flere :)

Jeg har derimot blitt en ivrig strikker og øver iherdig på å lære meg å sy bruksting og klær til barna.

Her er heldressen jeg har strikket til snuppa i magen som ventes i Oktober: 


En lyserosa kjole i babycord sydd etter mønster fra stoff og stil:



Lilla kjole sydd etter et onionmønster jeg fikk låne av søstern, 
denne mangler fremdeles knapper.

Storebror stilte villig som modell, og kler kjoler veldig godt! :)

Jeg har sydd enda litt mer, men ikke alt er like fint og noe er til vask så det har jeg ikke fått tatt bilde av. Det blir nok mer sying fremover selv om det er litt pirkete og vanskelig iblant. Det er moro med hjemmesydde klær, som har sjarmerende skjeve sømmer ;)

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-