søndag 7. mars 2010

Skissedilla #49

Da slenger jeg meg på ukens utfordring på skissedilla siden denne ukens skisse var  kjempefin og inspirerende, det er veldig kjekt med disse utfordringene for da får man hvertfall laget en layout i uken.

Dette er et ganske gammelt bilde av min forlovede og meg fra da vi var i Stavern på besøk hos svigermor sommeren 2008. Stavern er virkelig et nydelig sted på sommeren med sine strender, svaberg, koselige campingplasser og små butikker. Hva skal man vel med syden når man har Stavern? ;) Gleder meg kjempemasse til vi kan ta med gutten vår dit i sommer! I dag er det faktisk bare 10 uker igjen til termin, som tiden flyr avsted, hjelpes..


Noen detaljer:
  
 

Her har jeg brukt craft og vanlig kartong fra bazzill, flower deep edge punch fra Martha Stewart, mønsterpapir fra prima, blomsterkvist og perleswirl fra prima, samt alfabetklistremerker (usikker på merke, men kjøpt på papirloftet).

4 kommentarer:

  1. nydelig Lo, og jeg synes ikke bildet er så ille jeg. Har uansett lagret bidraget du sendte på mail! I bloggen din trenger du ikke krympe bildene, du kan legge ut de originale bildne, det er ingen krav til størrelse hverken i bloggen eller hos oss!

    Takk for nydelig bidrag!

    SvarSlett
  2. Jeg klarte å endre det litt etter jeg sendte bildet på mail til dere, jeg måtte vist bare lagre det i litt lavere oppløsning :)

    SvarSlett
  3. Hei Mia.
    Så flott Lo du har laget, nydelig duse farger.
    Leengter etter vår og sommer.
    Stavern, reker og hvitvin ;-)
    Klem fra Elin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-