søndag 28. mars 2010

Gravidalbum

Her er de første sidene til albumet jeg lager fra graviditeten med bilder og tekst fra de forskjellige månedene. Størrelsen er i 9"x9", og det er ikke den enkleste størrelsen å scrappe i siden alt må komprimeres veldig, men litt av poenget med albumet er at det skal føles personlig og da synes jeg det var fint med et litt mindre format. Sidene med tekst har jeg sladdet siden det blir litt for personlig til å legge ut på bloggen :)

(Klikk på bildene for å se de større)

De fire siste sidene laget jeg nå i helgen, for da var jeg hos Gry sammen med en gjeng andre scrappedamer. Det var veldig koselig, og må gjentas snart! :)

4 kommentarer:

  1. Så flott album dette blir.

    SvarSlett
  2. Så mange koselige lo-er! :)
    Spesielt den øverste likte jeg.

    Du må forresten ta en tur i bloggen min, og send meg adressen din på anne_anne_2@hotmail.com, for du er den heldige vinneren av candyen min. :)

    SvarSlett
  3. Jippi :) Har sendt deg adressen min på mail nå :)

    SvarSlett
  4. Så flott album! Nå er snart ventetiden over.
    Gleder meg til å se alle de flotte bildene du kommer til å scrappe av baby'n.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-