mandag 1. mars 2010

Første magebilde hos fotografen

Jeg har bestemt meg for å ta magebilder hos fotografen Trine Bjervig hver måned frem til fødselen, noe jeg tror kommer til å bli et kjempefint minne å se tilbake på. Bjervig har nå postet det første bildet på sin blogg og det finner du her (jeg vil ikke legge ut bildet på bloggen min siden det er fotografen som har opphavsretten og jeg ikke har kjøpt det enda). Til slutt skal vi ta et bilde sammen med babyen, slik at det blir en serie ut av det. Gleder meg veldig til vi får tatt alle bildene og sett hele resultatet. Jeg liker hvertfall det første bildet veldig godt :)

Det er også masse annet fint å se på bloggen til Bjervig, og jeg kan virkelig anbefale henne til andre som skal ta bilder i studio. Superflink er hun!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-