søndag 6. juni 2010

Her er grunnen til min fraværende blogging

Lille Orion Andreas kom til verden den 10.05.2010 kl. 19.35, han var 2590 gram og 48 cm stor (rettere sagt liten) :-) Orion er en sterk liten gutt med sin egen vilje og en helt egen personlighet, tålmodighet er ikke hans sterkeste side og maten skulle helst være servert før han har bedt om den. Dagene går nå helt og fullt til han, så selv om jeg har masse fine bilder å scrappe blir det liten tid og energi til det. Jeg kommer tilbake sterkere etterhvert! Enn så lenge skal jeg nyte spedbarnstiden for tiden flyr altfor fort, i morgen er gutten vår allerede 4 uker gammel!

1 kommentar:

  1. SV: Takk for tips :) Skal først teste ut en sjokoladesjampo, også har jeg fått inn noen andre tips også, så får vi se når jeg kommer meg videre ;)

    Gratulerer så mye med den lille (selv om han er snart 1 måned). De små tar opp mye tid ja ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails
-Stevia-